ANNA´s DRÖMMAR.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 4 oktober 2009 22:55

Nu är jag åter hemma framför vår underbara dator! Sju timmar tillbringade jag i ishallen, eller jag var på isen i sex timmar och åt på max i 30 min på en rast mitt i... Klaras program är det bara lite kvar på och Ellikas typ klart! Skönt att få det gjort!  Nu skall jag sova gott! Puss o hej!

Av Anna - 4 oktober 2009 13:17

  

Denna kudde fårn H&M vill jag ha!!!! :) Skulle passa hos oss tror jag!


Igår kväll var det kalas... eller ja, vi deltog inte riktigt så mycket, åt god mat o sedan somnade jag typ! :( Låg nog i sängen innan 22. Var så grymt trött och fryssen! Tack i alla fall!


Vaknande i alla fall VÄLDIGT utvilad imorse! Handlade på vägen hem och sedan har det blivit lots av jobb! Jobb, jobb o jobb! Ska klippa musik nu innan jag måste åka till ishallen om en timme! Puss o hej!


Av Anna - 3 oktober 2009 12:52

Filip ledsnade på mitt gnäll om min dåliga dator så han beställde och handlade lite saker i veckan :)

  

Ny Dator, 23tums skärm, hutschar och bänkskiva så vi skulle få plats med allt!


  

Trådlöst tangentbord och mus :)


Idag är det massa konståkningsjobb som gäller sedan garagekalas i bergsbrunna!


Så nu är Filip nästan pank säger han! Han får sina nya värsting telefon nästa vecka också! Så nu får jag nog hans :)

Av Anna - 2 oktober 2009 08:55

Jag känner mig dö som en fisk! Ska raska upp mig nu och längta till lunch med älsklingen!

Av Anna - 1 oktober 2009 23:40

Jag har skickat typ 40 mejl!

Filip bygger!

Vi har fått hem en "guldklimp"!

Jag är trött!

Snart ska jag sova! I

morgon är det fredag!

Längtar!

Lördag är det SOVMORGON!

Av Anna - 1 oktober 2009 08:24

Kontoret är helt tomt! Hoho! Vart e alla!?

Vår värld i ett rött hus.

Kul att just du kikade in hos mig! Här kan du läsa om väl valda delar av mitt liv tillsammans med sambon och våra två döttrar.

               

             

            

 

                                                     

  


Ovido - Quiz & Flashcards