ANNA´s DRÖMMAR.

Alla inlägg under oktober 2009

3-0

Av Anna - 14 oktober 2009 21:48

Gick in på aftonbladet... 3-0 till Sverige, 2-0 till Portugal...

Av Anna - 14 oktober 2009 21:42

Idag började jag med morgonträning med grupp ett och två. Lite vikarie sådär! När jag sedan skulle bege mig till jobbet så snöade det som tusan! (Snart åker vinterdäcken på!) Sedan har jag idag äntligen blivit klar med en planteringsplan på jobbet, men Olof (handledare) han inte kolla igenom så det får bli imorgon bitti!


Idag hade jag också fixat vikarie till konståkningen så jag kom hem o lagade mat, sedan strax efter 17 kom Maria o Joanna o åt med mig... Filip kom in o sa hej innan han åkte till Råsunda med far min. Vårt mål med middagen var att lösa frågan med vilka kurser vi skulle söka till våren och nu har jag gjort det! 45 poäng sökta! (15 för mycket, men då har jag chans att välja efter hand...)


Nu är jag alltså ensam hemma... ska plocka undan o sedan sova... Filip kommer väl senare nån gång. Undrar hur det går i matchen?!


Puss

Av Anna - 13 oktober 2009 21:52

Haft en bra dag! Jobbat på och sedan lite ishall, så där lagom! :) Var klar vid 20 så då hämtade jag upp älsklingen och vi åkte o STOR handla! Så nu har vi mat i några veckor! Skönt! Kylen har ekat sista dagarna... jag har ätit en panpizza till lunch och middag två dagarna nu... FY Anna!!! Nu har jag i alla fall jobbat klart och sängen kallar! Puss!

Av Anna - 12 oktober 2009 22:07

Idag vart det jobb på la kontor, var hem o sov 30 min på lunchen o sedan tillbaka. Hade ett föräldramöte med nya skridskoskolegruppen och sedan hem. Hemma åt jag lite middag o somnade i soffan! Allt som allt är jag ganska så trött! Så nu ska jag sova igen! Puss

Av Anna - 12 oktober 2009 08:03

Idag är frågan hur jag ens tog mig upp? Ont precis överallt och vill bara gå i ide! Fast jag sitter på "jobbet". 


  

En bild från dagens UNT skall jag ändå bjuda på, Julia H som startar sitt friåkningsprogram.

Av Anna - 11 oktober 2009 20:05

Har gjort bort sig.... Go natt!

Av Anna - 11 oktober 2009 12:38

  

Lite tidningsutklipp hinner jag ladda upp nu när jag ändå uppdaterar skridskosklubbens

sida med resultat. Älsklingen har lånat ut det trådlösa så jag sitter i ishallen.

Här är det Josefine i en fin piruett.



Av Anna - 9 oktober 2009 12:15

Igår glömde jag ställa väckarklockan! Men när jag vaknat o tyckte att snart borde den ringa så kollade jag klockan, 07.34 Skulle kunna vart på jobbet till 07.30, men skippade det och var där till 08.00 istället! Det gick lika bra! Har bland annat vart på möte idag på Uppsala hem, nybygge i Gottsunda. Sedan kontoret en timme innan jag nu är hemma för lunch och skall strax bege mig till till ishallen för att påbörja förberedelserna inför helgens tävlingar! Hoppas att allt klaffar och att allt är gjort... det vet man ju aldrig förens det är skarpt läge, tyvärr.


Kom gärna o titta!


    

Vår värld i ett rött hus.

Kul att just du kikade in hos mig! Här kan du läsa om väl valda delar av mitt liv tillsammans med sambon och våra två döttrar.

               

             

            

 

                                                     

  


Ovido - Quiz & Flashcards