ANNA´s DRÖMMAR.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 31 oktober 2009 11:47

Efter uppmaning från mor min att ta influensasprutan så blev det ändå inte av idag... Hatar sprutor och kunde inte dra mig upp ur sängen. Men imorgon så... Ska försöka i alla fall! Smörja in överarmarna med bedövningssalva!!! För visst är det väl där man får den?


Skjutsade i alla fall Filip till jobbet idag, sedan åkte jag o köpte blommor... en fin alla helgona bukett! Sedan tidig födelsedagspresent till Lillebror, nya kuddar samt en ny tvättkorg! Hoppas älskingen blr nöjd med denna...


Idag skall jag annars klippa lie musik, förbreda Malins program, förbereda massa annat, jobba i ishallen 3 timmar och sedna på middag i Bergsbrunna! Ska även återlämna böcker till Maria efter det.


Nu är det dags att skruva ihop tvättkorgen! Puss o hej  

Av Anna - 30 oktober 2009 23:17

...bra "film"... Nu ska jag sova... sovmorgon imorgon... Puss o hej!

Av Anna - 30 oktober 2009 11:01

Ibland blir jag bara så trött! Kan inte bara allt fungera utan problem?! Grimas är vad jag gör till världen! En ful en!

Av Anna - 29 oktober 2009 07:30

Dammsugarpasar.nu is the shit! :) Beställde precis påsar! (glömmer det alltid när jag e o handlar, samt vet aldrig vilken sort jag skall köpa!) Nu är det bara att vänta på att det kommer med posten, 10 st nya frescha!



Av Anna - 28 oktober 2009 22:24

Idag då?

Praktik. Hem o leta musik till Malin på lunchen. Praktik, var på ett väldigt konstigt möte! De började typ bråka! Hem stekte blodpudding. Ishallen. Kvantum. Hem och sitter nu och dricker nyinköpt glögg, blossas lingo. Riktigt go! :) En riktig försmak på julen... längtar!  

Av Anna - 28 oktober 2009 08:00

Jag var så trött igår när jag kom hem (22.15) att jag inte ens orkade slå på datorn, gick i princip direkt o la mig! Gårdagen bjöd på praktik 07.15-12.00, 12.15-13.25 isträning (höstlovsträning), 13.35-17.05 Praktik, 17.25-19.30 isträning och så lite möte på det... Allt som allt var det en ganska så "smockad" dag...


Inte fullt lika fullt idag, SKÖNT!  

Av Anna - 27 oktober 2009 07:30

ska strax börja... måste bara säga att idag har jag ingen tid för något extra! Och varför är det så att när man har en fullsmockad dag så blir man bara trött av att ens tänka på det!? Jag skall ju vara kreativ! Ha träningar samt göra program! Nu ska jag vara kreativ på begravningsplatsen...

Vår värld i ett rött hus.

Kul att just du kikade in hos mig! Här kan du läsa om väl valda delar av mitt liv tillsammans med sambon och våra två döttrar.

               

             

            

 

                                                     

  


Skapa flashcards