ANNA´s DRÖMMAR.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 26 oktober 2009 22:17

Usch nu är jag trött! Trött av att kolla i min kalender... Trött av att göra om jobb... när datorn kraschade så försvann delar av skridskoskolans register. Trött av att lyssna på musik. Trött trött trött.


Kom hem idag o lagade mat till sjukligen, sedan kollade vi på FILM! :) Jag låg i soffan i 1,5 h o bara tittade! Sedan har jag jobbat vid datorn... men nu är det dags att stänga ner o hoppa i säng. Puss o hej!

Av Anna - 26 oktober 2009 08:00

Nu har alla "små" barn höstlov! Grattis! Jag har jobb-vecka! Det är slutspurten på praktiken + extra träning på konståkning, just för att det är lov! Idag är det då jobb + jobb... ska upp till ishallen på lunchen. 55 min träning med S1 innan jag åker tillbaka igen. Har bunkrat med mackor + drickjoghurt till lunch. Föresten så var brödet som pappa & Filip köpte i fredag supergott! Tack! (Supergott även om det var x antal dagar gamalt innan jag hann smaka). Har i alla fall sovit gott och det faktiskt överaskande lätt att ta sig upp imorse! :)

Av Anna - 25 oktober 2009 21:06

Har inte urättat så jäkla mycket i helgen... men jäklar så trött jag är! Nu ska jag lyssna på sista delen av ljudboken sen sova! Imorgon ringer väckarklockan! Puss

Av Anna - 25 oktober 2009 08:01

Ja så var det vinter, eller i alla fall vintertid! Klockan är åtta fast igentligen nio o jag kan inte sova längre... jobba lite med datorn innan det är frukost vid nio. När vi åker hem i kväll/eftermiddag kommer det vara mörkt igen! Ännu mörkare än när vi åkte hit! Usch! Nu ska jag lyssna på programmusik. Puss!

Av Anna - 24 oktober 2009 19:36

För ett år sedan så tapetserade jag om köket + hallen! Är jag klar!? Nopp! Fortfarande målning kvar... Nästa helg kanske?! Då har det bara tagit ett år...


Efter ishall blev det Kina, sedan tillbaka hit till hotellet... slappning o jag är trött! Lyssna lite ljudbok o sedan sova?!

Av Anna - 24 oktober 2009 10:23

Nu har jag verkligen tagit igen massa sömn! Somnade strax efter tio igår... vaknade vid strax innan nio! Så skönt! Men jag skulle ju hellre sovit hemma med älsklingen. Men nu blev det på ett kallt hotellrum istället. :( Idag  skall vi slappa  lite till innan vi vid strax innan tolv åker till ishallen. Klokcan 15 tävlar sandra och sedan får det nog bli lite latmask i ishallen, middag o tillbaka till hotellet för SLAPPNING! :)

Av Anna - 23 oktober 2009 21:55

Då är jag i Tibro... en tur på 3,5-4 timmar?!?! I rent mörker! Åkte direkt från jobbet 17.15 Skönt att jag inte var ensam denna gången... som förra! (det är ju inte många veckor sedan jag var här sist) Bor på "Nya hotellet", dvs det är nog äldst i stan, men men allt annat var fullbokat... och hade detta eller att bo i Skövde, detta funkar fint! :)


Så nu ska jag bara läsa lite bloggs, sedan plugga in en ljudbok o sova! Frukost vid nio imorgon! Så jag behöver bara gå upp kvart i! (vi är ensamma på hotellet till imorgon :) Så mjukisar räcker gott!)


Natt!

Vår värld i ett rött hus.

Kul att just du kikade in hos mig! Här kan du läsa om väl valda delar av mitt liv tillsammans med sambon och våra två döttrar.

               

             

            

 

                                                     

  


Ovido - Quiz & Flashcards