ANNA´s DRÖMMAR.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 19 oktober 2009 20:47

Tycker inte om anonyma komentarer! Antingen så visar man vem man är eller så struntar man i det och då gör man inga komentarer... ingen big deal!


Idag har jag jobbat på... gjort klart ett jobb o börjat på en annan, skall göra en askgravlund... En designad kyrkågård för döda och deras närstående. Efter jobbet var jag bara hem o åt för att sedan åka på tårtkalas! Nu skall jag jobba max 30 min med skridskoskola, sedan sova!


PUSS

Av Anna - 19 oktober 2009 09:09

  

Av Anna - 18 oktober 2009 22:27

Nu har helgen gått! Utan uppdatering...


Jag var i lördags på tävling i Västerås, gick både upp och ner! Men de var duktiga! Glad Sedan snabbt tillbaka till Uppsala och jag hade föräldrarmöte med nya skridskoskolan samt staratde upp grupperna! Mycket slit då det är MÅNGA "bambi på hal is". Åkte seda nvidare till Vänge, där jag fick god middag o slappade med mor o far o lillebror. Hann klippa lite hår på David och sälja lite Newbody paket till mamma, klubben säljer. Någon mer som vill ha? Helt ok grejer faktiskt! Kom hem strax innan tolv... men somnade SENT!?! (05 något... kan inte sova innan Filip kommit hem!)


Upp imorse vid tio då jag o älsklingen tog en promis. Sedan lite matlagning, köttgryta med rotgrönsaker har fått stå och puttra hela dagen! Sedan kom Lollo också... Innan jag ens hann klä på mig! Men snabbt på med kläder o vi drog en snabbis upp till Gränby. Jag handlade bara på apoteket, men Lollo shoppade supersnygg kläning! Sedan lunch på Rixos, Filip sallad o jag o Lollo delade på en pizza. Sedan "race" genom Ikea, inhandlade ett gosedjur (ska på tårtkalas imorgon). Lämnade av Lollo o hem en snabbis för att fixa det sista innan jag åter skulle till ishallen. Först S2 (som sa: -Åhhh äntligen är du tränare... Kul att de saknar mig då de haft vikarier ganska mycket det sista för att jag har gjort annat) sedan föräldrarmöte för söndags-skridskoskolan, "höll tal" igen... 15 min tog det kanske!? Men men.. jag gjorde det i alla fall! STOLT! Sedan skridskoskola på is också.... samt en utskällning av vaktis då vi inte hann av isen i tid... Aja! Sedan lite mer pass o ännu ett möte...


Nu hemma o ska sova! Puss o hej!  

Av Anna - 16 oktober 2009 20:55

JoooJooo! Fredag! Efter jobbet åkte jag till ishallen, hade en timmes pass, efter det åkte jag till Intersport för att kolla in skidrean... Hittade inget! Sedan snabb handling på stora Coop innan vi åkte hem o käka tacos o nu lite smågodis... Har skrivit ut info till nya skridskoskolan samt alla grupper. Nu skall jag bara förbereda mig inför imorgon. Först tävling i Västerås 8.30-14.30 sedan hem direkt till ishallen för föräldrarmöte o sedan ispass med nya skridskoskolan. Nu ska jag planera föräldrarmötet... sedan sova! Puss

Av Anna - 16 oktober 2009 11:05

Man får inte be någon dra åt helvete, jag vet! Man får inte ge upp, jag vet! Men just nu är allt bara botten! Känns som man inte sover, inte kan koncentrera sig på något... allt blir bara fel och jag orkar inte! Tyngden på axlarna är för stor. Jag vill bara åka hem till mamma o pappa, titta på tv och äta chips! Skita i allt annat! Kan inte skriva mer ingånende vad allt gäller... Ni kan ju gissa...


Hoppas det lättar när helgen är över eller på söndag

morgon när jag har sovmorgon för första

gången på x antal veckor...



Av Anna - 15 oktober 2009 17:43

Snart är jag på väg till ishallen, har hunnit hem idag o ätit middag innan för en gångs skull, fixade vikarie till första passet (försöker ta över mitt liv o jobb så mycket som jag känner bara). Skönt att haft en lite "slapp" vecka. Sitter nu o väntar på blondinbellas intervjuv på förkväll... men kommer nog missa den, ska ju åka strax! Ikväll är det ett ispass med grupp 3 som gäller o sedan fys med grupp 1 o 2.


Time too go! ;) 

Av Anna - 15 oktober 2009 16:22

  

Av Anna - 15 oktober 2009 12:15

Nu är det lunch! Sitter o surfar lite innan jag skall gå o värma maten. Har tittat in på H&M och trånat efter kudden jag vill ha... Vill även köpa på mig några fler indíska kuddar också... I ljusa fäger? Eller kanske mer åt det gröna? Lila? Blandat? Något att önska sig i julklapp kanske?

   

Fast igentligen gick jag in på H&M´s hemsida för at kolla om de lagt upp vinter kollektionen, vill ha nya täckbyxor.  Maria, Hannas mor köpte ett par förra året som jag jättegärna skulle vilja ha! Får vänta ytterliggare några veckor kanske?! Men hittade dessa mysiga plagg som jag också skulle kunna betsälla...


En myspyströja för 299 i rosa? (finns i grå o marin också)

        

Och en topp på rea, 49 kr. Fin att ha under mina koftor?


Nu är det lunch-time!



Vår värld i ett rött hus.

Kul att just du kikade in hos mig! Här kan du läsa om väl valda delar av mitt liv tillsammans med sambon och våra två döttrar.

               

             

            

 

                                                     

  


Ovido - Quiz & Flashcards