ANNA´s DRÖMMAR.

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Helgen som gått...

Av Anna - 18 oktober 2009 22:27

Nu har helgen gått! Utan uppdatering...


Jag var i lördags på tävling i Västerås, gick både upp och ner! Men de var duktiga! Glad Sedan snabbt tillbaka till Uppsala och jag hade föräldrarmöte med nya skridskoskolan samt staratde upp grupperna! Mycket slit då det är MÅNGA "bambi på hal is". Åkte seda nvidare till Vänge, där jag fick god middag o slappade med mor o far o lillebror. Hann klippa lite hår på David och sälja lite Newbody paket till mamma, klubben säljer. Någon mer som vill ha? Helt ok grejer faktiskt! Kom hem strax innan tolv... men somnade SENT!?! (05 något... kan inte sova innan Filip kommit hem!)


Upp imorse vid tio då jag o älsklingen tog en promis. Sedan lite matlagning, köttgryta med rotgrönsaker har fått stå och puttra hela dagen! Sedan kom Lollo också... Innan jag ens hann klä på mig! Men snabbt på med kläder o vi drog en snabbis upp till Gränby. Jag handlade bara på apoteket, men Lollo shoppade supersnygg kläning! Sedan lunch på Rixos, Filip sallad o jag o Lollo delade på en pizza. Sedan "race" genom Ikea, inhandlade ett gosedjur (ska på tårtkalas imorgon). Lämnade av Lollo o hem en snabbis för att fixa det sista innan jag åter skulle till ishallen. Först S2 (som sa: -Åhhh äntligen är du tränare... Kul att de saknar mig då de haft vikarier ganska mycket det sista för att jag har gjort annat) sedan föräldrarmöte för söndags-skridskoskolan, "höll tal" igen... 15 min tog det kanske!? Men men.. jag gjorde det i alla fall! STOLT! Sedan skridskoskola på is också.... samt en utskällning av vaktis då vi inte hann av isen i tid... Aja! Sedan lite mer pass o ännu ett möte...


Nu hemma o ska sova! Puss o hej!  

 
 
Ingen bild

..

19 oktober 2009 18:28

du förstör dig själv!
fast ja ska nte säga något.......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 17 augusti 2017 23:25

Tjejerna fick fint packet idag, costummade klänningar och matchande tights (Ellen tyckte inte man skylla ha byxor när det var sommar) av "gammel-moster". Mjuka o goa och båda gillade dem skarpt! Ingrid "woffar" till allt som liknar hundar/d...

Av Anna - 16 augusti 2017 07:32


Såhär kände jag mig inatt... först gick det "jätte-bra" att få i Ellen sitt och så hann hon somna om, jag hann gå in o somna i vår säng. Ellen kom in till oss efter en stund och exakt 04.40 så tömde hon sin mage i hela sängen... yeeyyhhh med allt va...

Av Anna - 16 augusti 2017 03:56

Först, nattens omgång smärtstillande tog bara 20 min! Två olika smärtstillande var 6:e timma. 03, 09, 15 o 21. Varför? Mini plockade bort halsmandlar och polyper i måndags. Hon gjorde det fantastiskt bra, inte ett pip förens vi kom hem och skulle...

Av Anna - 7 augusti 2017 02:42


Foto: Kusin John Eftersom Ingrid har sovit rätt bra sedan start så är man inte van den natten hon inte gör det... vaknade 00.50 och somnade 1,5 senare efter både vatten o en halv banan. Grin o skrik till start, vrida o vända. Men tillslut så som...

Av Anna - 3 augusti 2017 23:53

Dagen i form av tre bilder, några timmar i/vid farmor o farfars pool. Kul att vara med när Ellen upptäcker hur säker hon börjar bli i vattnet, hoppar, dyker, simmar utan problem. Och så lite eftermiddags snickeri, ett staket för att stoppa vår min...

Vår värld i ett rött hus.

Kul att just du kikade in hos mig! Här kan du läsa om väl valda delar av mitt liv tillsammans med sambon och våra två döttrar.

               

             

            

 

                                                     

  


Ovido - Quiz & Flashcards