ANNA´s DRÖMMAR.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 9 oktober 2009 11:57

Av Anna - 8 oktober 2009 22:16

Nu är jag ganska så trött, men har som tur var förberett nästan Allt! Så ikväll kommer jag i säng NU! Senaste nätterna har blivit allt för långa.... långt över midnatt. Kändes som jag skulle ha massa att göra! Men icke, mina delar som jag kan göra nu är klara!!! Nu är det bara helgen som väntar! Har fått lov att sluta vid lunch imorgon för att börja förbereda i ishallen, ganska skönt så att jag slipper stressa med allt! Sedan kommer nog allt gå i ett! Ishallen till sent och upp igen tidigt! Jag har vart med om det förr... Dags att samla krafter nu! Go natt!

Av Anna - 8 oktober 2009 15:27

  

Hanna panna snurrar framför Jennifer.

Av Anna - 8 oktober 2009 09:14

Jag tror jag vet vem! Konståkningen!!! Sorry älskling att jag bara kommer hem o röjer...

Av Anna - 7 oktober 2009 12:44

Så har jag vart borta hela förmiddagen... Det blev lunch på Mcdonalds och nu är det rast... Och jag mår inge vidare! :( Hoppas hoppas det går över!


Såg dessa skor på bellme... sådna vill jag ha! Hade ju de klassika vita när jag var yngre.. så sköna!


http://www.bellme.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=FREE35r

Av Anna - 7 oktober 2009 07:30

Nu är det MYCKET att göra! Vi har elitserietävling i helgen och mycket skall fixas innan dess! Sedan är det skridskoskolestart på måndag och mycket skall göras inför det också! Och sen skall jag hinna med allt "vanligt" också... + Att igår gjorde vi en tavla som skall sättas upp i A-hallen! Gahhh apmycket är det i alla fall! Kommer i säng strax innan 00, eller då rasar jag i säng... 07 ringer klockan igen och jag vill verkligen inte gå upp! Dagarna går i ett! Jobbar, åker direkt till ishallen är där och kommer hem runt 21 och då måste jag jobba minst tre timmar med datorn... Igår lagade jag även lasagne när jag kom hem! Två stora formar! En mer "köttig" till Filip och med ljusa lasagneplattor så klart! En med squash och och spenatplattor till mig. För Filip räcker det nog i alla fall till sex matlådor... och min räcker väl till tio kanske?! Så skönt att alltid ha mat att bara ta fram! (Eller ta med till jobbet och slippa laga mat när jag kommer hem sent, då är det bara att värma!)


Idag skall jag vara på jobbet, vi skall bland annat till Huddinge eller något sådant och mäta in. Jag skall vara "pinnpojke"... Vet inte exakt men jag tror att jag skall springa runt med en pinne som de skall mäta in. Det är i alla fall en kyrkogård vi ska till. Sedan är det direkt möte i ishallen för att sedan ha ispass. Sedan skall jag försöka ta mig hem o sova tidigt! Halsen bränner och river nämligen... Vill inte bli sjuk nu! Det är mycket opassande!


Ha en bra dag! Puss   

Av Anna - 5 oktober 2009 23:09

Jobb hela dagen, hem på lunchen o tog en power-nap! Så trött! Sedan tillbaka, cyklade ner på stan med en ritining för att scannas in o tillbaka sedan lite annat. Direkt från jobbet till Vaksalatorg mötte upp lillebror som ville kolla på lovika vantar på höstmarknanden o han hittade vad han sökte! Jag inhandlade årets första julklapp! Men den är ju hemlig så något mer om denna kan jag inte skriva! Hoppas den passar bara! Sedan hem i 30 min, skrev ut papper o förberedde tränarmöte jag skulle håll i för våra skridskoskoletränare. De är nu placerade i grupper och jag tror mötet gick ok?! Varvade lite nytta med nöje! Sedan hem för att sitta däckad framför tv:n, sista avsnittet av hollywoodfruar! NEEEJJJ! och så framför datorn så klart! Har nu i alla fall delat ut lite arbetsuppgifter som jag inte hinner göra! Hoppas det funkar! Puss o go natt!

Vår värld i ett rött hus.

Kul att just du kikade in hos mig! Här kan du läsa om väl valda delar av mitt liv tillsammans med sambon och våra två döttrar.

               

             

            

 

                                                     

  


Ovido - Quiz & Flashcards