ANNA´s DRÖMMAR.

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Ett vykort med okänd avsändare...

Av Anna - 20 oktober 2009 12:57

Igår fick jag ett vykort med en för mig okänd avsändare?! (Kanske vet jag vem det är...bara inte tänker på det!?) Det är dessutom fel adress, adressen har kluddats över hos posten och min adress har skrivits dit. Sedan tror jag att de lagt till mitt för eller efterhand också då det är olika stil. Vykortet ät stämplat i Uppsala i slutet på september/början på oktober (kommer inte ihåg exakt) och meddelandet lyder typ "HEJ ANNA! Jag har haft sönder min mobil, köper ny inom kort, det skall bli kul" under skrivet med "Johanna som älskar idol"... För mig är detta en hård nöt att knäcka... Jag tror inte det är till mig... utan att det kommit helt fel!


Annars så började jag dagen i Täby idag, en efterbesiktning. Sedan polissamtal, polisen ringde mig... Filip hade förvarnat då han lämnat mitt nummer när de hade knackat dörr i vårt hus igår. I söndagsnatt, natten till måndag hade det vart inbrott i elektronikaffären brevid. De undrade om jag hade hört något!? Men nej, inte vad jag kommer ihåg. Tror inte jag vaknade något under natten i alla fall.


Nu är lunchen snart slut o vi skall strax iväg på möte på trafikkontoret. Jag gjorde om utanför ett dagis i Vattholma och nu skall de granska min trafiklösning, spännande.


Puss o hej!

 
 
Lovisa

Lovisa

20 oktober 2009 13:46

Haha, det är väl alltid kul med post som inte är räkningar!

http://jag-lovisa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 17 augusti 2017 23:25

Tjejerna fick fint packet idag, costummade klänningar och matchande tights (Ellen tyckte inte man skylla ha byxor när det var sommar) av "gammel-moster". Mjuka o goa och båda gillade dem skarpt! Ingrid "woffar" till allt som liknar hundar/d...

Av Anna - 16 augusti 2017 07:32


Såhär kände jag mig inatt... först gick det "jätte-bra" att få i Ellen sitt och så hann hon somna om, jag hann gå in o somna i vår säng. Ellen kom in till oss efter en stund och exakt 04.40 så tömde hon sin mage i hela sängen... yeeyyhhh med allt va...

Av Anna - 16 augusti 2017 03:56

Först, nattens omgång smärtstillande tog bara 20 min! Två olika smärtstillande var 6:e timma. 03, 09, 15 o 21. Varför? Mini plockade bort halsmandlar och polyper i måndags. Hon gjorde det fantastiskt bra, inte ett pip förens vi kom hem och skulle...

Av Anna - 7 augusti 2017 02:42


Foto: Kusin John Eftersom Ingrid har sovit rätt bra sedan start så är man inte van den natten hon inte gör det... vaknade 00.50 och somnade 1,5 senare efter både vatten o en halv banan. Grin o skrik till start, vrida o vända. Men tillslut så som...

Av Anna - 3 augusti 2017 23:53

Dagen i form av tre bilder, några timmar i/vid farmor o farfars pool. Kul att vara med när Ellen upptäcker hur säker hon börjar bli i vattnet, hoppar, dyker, simmar utan problem. Och så lite eftermiddags snickeri, ett staket för att stoppa vår min...

Vår värld i ett rött hus.

Kul att just du kikade in hos mig! Här kan du läsa om väl valda delar av mitt liv tillsammans med sambon och våra två döttrar.

               

             

            

 

                                                     

  


Ovido - Quiz & Flashcards