ANNA´s DRÖMMAR.

Av Anna - 13 april 2017 22:28

Ellen gick till dagis utklädd idag, Ingrid blev sminkad även hon när så snart hon vaknade. När jobb var slut och dags att hämta på förskolan så hade påskharen varit på besök o lämnat ett brev och en karta i brevlådan på lekstugan. Mycket spännande! Vi gick på äggjakt och öppnade sedan ägg med diverse mer eller mindre nödvändiga ting, trosor, strumpor, russin, lite godis och varsit gosedjur från doktor mcstuffin!

Av Anna - 9 april 2017 23:27

Halvdana nätter, trötta dagar. Barnen har helt klart fixat det bäst! Klätterapa lillasyster klättrar överallt! Storasyster återupptäcker alla leksaker och prylar!

Av Anna - 8 april 2017 01:35

Efter en lång torsdag där vi lämnade lägenheten redan vid tio, badade fram till halv två, åkte till några sista butiker, åt middag och lämnade tillbaka hyrbilen, packade ihop bilbarnstolar, vagnar och lyckades checka in allt. Kom igenom den amerikanska säkerhetskontrollen och tog oss till gaten för att få reda på att planet ankommit sent och blivit taget av tullen. En timme sent kom vi så iväg vid midnatt och som tur va så flögs den där timmen in och vi hann med anslutningsflyget från Oslo. Sedan bara detaljen med att landa på Arlanda till fruktansvärda nyheten! Usch o fy! Vi skyndade från flygplatsen pga detta.

Morfar hämtade och mormor hade dukat upp brakmiddag!
Ellen var i extas över att komma hem till alla leksaker. Ingrid somnade vid nio, vaknade 23 (eftermiddags-tupplur) och var vaken till 01 för att somna om... dessvärre vaknade jag till ordentligt! Försöka sova nu...

Av Anna - 6 april 2017 05:53

Idag sov vi länge! Och sedan har vi bara hängt vid poolen. Gått till "Ica" och avslutat resan med italiensk middag. Kamerans bilder får levereras i helgen för nu är alla sladdar nerpackade, imorgon flyger vi hem!

Av Anna - 5 april 2017 06:31

16 timmar senare får vi vila fötterna! Godnatt!

Av Anna - 4 april 2017 05:26

Vi bilade upp, 36 grader var det när vi kom fram till ett fantastiskt resort. Igår hann vi med bad i piratpoolen och downtown Disney. Idag poolhäng i poolen precis utanför uteplatsen och lite shopping på eftermiddagen. Imorgon Disney world!

Av Anna - 2 april 2017 06:16

Möblerat om i vår 15 platsers buss och packat ihop våra väskor. Imorgon drar vi vidare till Orlando.

Av Anna - 31 mars 2017 05:05

Vi övar simning med båda de äldre barnen här. Båda kan plaska sig framåt utan flythjälp, känns lite bra ifall att olyckan nån gång skulle vara där. Övriga bilder tog vi med Ellens kamera idag som även funkar i vatten... vi behöver dock öva på detta med att fota under vatten!

Och så vårt "vilddjur" i trädgården! Superkul att slänga i småsten i en skål och sedan hälla ur...

Vår värld i ett rött hus.

Kul att just du kikade in hos mig! Här kan du läsa om väl valda delar av mitt liv tillsammans med sambon och våra två döttrar.