ANNA´s DRÖMMAR.

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2017

Falu koppargruva

Av Anna - 2 augusti 2017 22:33

I en fyraårings värld gör det absolut inget att besöka falu koppargruva vid två tillfällen samma sommar (hon skulle nog inte tacka nej till en tredje gång heller...) En barnvisning med pappa o kompisar och här en vanlig visning med kär släkt. Hon berättar nu vitt o brett om geten som hittade kopparmalmen och andra spännande saker som hör gruvan till.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 17 augusti 2017 23:25

Tjejerna fick fint packet idag, costummade klänningar och matchande tights (Ellen tyckte inte man skylla ha byxor när det var sommar) av "gammel-moster". Mjuka o goa och båda gillade dem skarpt! Ingrid "woffar" till allt som liknar hundar/d...

Av Anna - 16 augusti 2017 07:32


Såhär kände jag mig inatt... först gick det "jätte-bra" att få i Ellen sitt och så hann hon somna om, jag hann gå in o somna i vår säng. Ellen kom in till oss efter en stund och exakt 04.40 så tömde hon sin mage i hela sängen... yeeyyhhh med allt va...

Av Anna - 16 augusti 2017 03:56

Först, nattens omgång smärtstillande tog bara 20 min! Två olika smärtstillande var 6:e timma. 03, 09, 15 o 21. Varför? Mini plockade bort halsmandlar och polyper i måndags. Hon gjorde det fantastiskt bra, inte ett pip förens vi kom hem och skulle...

Av Anna - 7 augusti 2017 02:42


Foto: Kusin John Eftersom Ingrid har sovit rätt bra sedan start så är man inte van den natten hon inte gör det... vaknade 00.50 och somnade 1,5 senare efter både vatten o en halv banan. Grin o skrik till start, vrida o vända. Men tillslut så som...

Av Anna - 3 augusti 2017 23:53

Dagen i form av tre bilder, några timmar i/vid farmor o farfars pool. Kul att vara med när Ellen upptäcker hur säker hon börjar bli i vattnet, hoppar, dyker, simmar utan problem. Och så lite eftermiddags snickeri, ett staket för att stoppa vår min...

Vår värld i ett rött hus.

Kul att just du kikade in hos mig! Här kan du läsa om väl valda delar av mitt liv tillsammans med sambon och våra två döttrar.

               

             

            

 

                                                     

  


Skapa flashcards