ANNA´s DRÖMMAR.

Direktlänk till inlägg 10 mars 2017

Skit-vecka

Av Anna - 10 mars 2017 22:31

Filip började sjuk natten till söndag, inställt kalas mm. Filip så gott som i karantän (för att smitta så lite som möjligt och för att han bara sov). Bäddade bäddsoffan och sov där med Ellen när hon obligatoriskt ger upp sin säng vid 04. Onsdag kväll - natten till torsdag åker jag själv på helsiket! Usch! Fryser ihjäl/svettas ihjäl om vartannat. Filip på bättringsvägen dock och fick ta tjejerna. Idag har det varit hyfsat med lite värktabletter i kroppen, plockat ner resväskorna och börjat fyllt på. 150 blöjor mm. Och så har jag med min nya fina telefon fått mer utrymme för appar och Ellen och jag har roat oss med det nyfunna snapchat! Lägg till oss om ni har! Annars har vi dansar till lets dance.

 
 
Ingen bild

Fröken Flink

11 mars 2017 16:59

150 blöjor... Säljer de inte sånt där borta i staterna?! 😂 Hoppas ni blir friska snart! 💕

Anna

11 mars 2017 20:52

Jodå de säljer! ;) men sist vi var där så var det gott om parfym i alla vi hittade! (Tänk dig alldeles för mkt tantparfym) Så vi försöker plocka med oss när vi ändå har plats.

 
Ingen bild

Moster

12 mars 2017 15:55

Vilken tur ändå att det det blev "skitvecka" nu och inte nästa! Hoppas tjejerna klarar sig när ni har utövat karantän. Hoppas ni får en riktigt härlig vistelse med mycket påfyllning av sol&bad vitaminer och lite shopping och nöjesfält däremellan! 😊 Kram till er alla ❤

Anna

14 mars 2017 06:06

Jo nu håller vi tummarna att ingen av tjejerna vaknar sjuka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 17 augusti 2017 23:25

Tjejerna fick fint packet idag, costummade klänningar och matchande tights (Ellen tyckte inte man skylla ha byxor när det var sommar) av "gammel-moster". Mjuka o goa och båda gillade dem skarpt! Ingrid "woffar" till allt som liknar hundar/d...

Av Anna - 16 augusti 2017 07:32


Såhär kände jag mig inatt... först gick det "jätte-bra" att få i Ellen sitt och så hann hon somna om, jag hann gå in o somna i vår säng. Ellen kom in till oss efter en stund och exakt 04.40 så tömde hon sin mage i hela sängen... yeeyyhhh med allt va...

Av Anna - 16 augusti 2017 03:56

Först, nattens omgång smärtstillande tog bara 20 min! Två olika smärtstillande var 6:e timma. 03, 09, 15 o 21. Varför? Mini plockade bort halsmandlar och polyper i måndags. Hon gjorde det fantastiskt bra, inte ett pip förens vi kom hem och skulle...

Av Anna - 7 augusti 2017 02:42


Foto: Kusin John Eftersom Ingrid har sovit rätt bra sedan start så är man inte van den natten hon inte gör det... vaknade 00.50 och somnade 1,5 senare efter både vatten o en halv banan. Grin o skrik till start, vrida o vända. Men tillslut så som...

Av Anna - 3 augusti 2017 23:53

Dagen i form av tre bilder, några timmar i/vid farmor o farfars pool. Kul att vara med när Ellen upptäcker hur säker hon börjar bli i vattnet, hoppar, dyker, simmar utan problem. Och så lite eftermiddags snickeri, ett staket för att stoppa vår min...

Vår värld i ett rött hus.

Kul att just du kikade in hos mig! Här kan du läsa om väl valda delar av mitt liv tillsammans med sambon och våra två döttrar.

               

             

            

 

                                                     

  


Skapa flashcards